Sunday 25 January 2015

Sjokoladekoek vir 'n koshuiskind

Ek is terug op Onderstepoort en my vierdejaar is alreeds goed aan die gang. Ek is so opgewonde om terug te wees. My dae bestaan nou grootliks uit klasdraf, leer en aande uithelp met die klein vulletjies in die hospitaal. Ek bly nou al vir al vier jaar van my studies in die koshuis, en vir vier jaar leef ek al van Woolworths se mikrogolf macaroni, Ma se kosblikkies vol huiskos en die koshuis se aaklige hoenderborsies en rys. So vir die volgende paar weke gaan ek ‘n paar mikrogolf resepte uittoets vir die koshuiskamer. Die eerste is ‘n Nutella sjokoladekoek in ‘n koppie. Dit is die perfekte bederf vir die laat aande agter die boeke.

Bestanddele:

4 eetlepels suiker
4 eetlepels bruismeel
3 eetlepels kakao
3 eetlepels melk
3 eetlepels kookolie
3 eetlepels Nutella
1 eier

Metode:


Meng al die bestanddele bymekaar in ‘n koppie. Maak seker dat jou koppie nie te klein is nie, anders gaan die mengsel oorloop in die mikrogolf. Plaas dit vir 1½ minuut in die mikrogolf en geniet! So maklik soos dit! 

No comments:

Post a Comment